sobota, 2 marca 2013

Pierwszy roczek za nami!

Czas leci i pierwszy rok wyzwania już za nami, bowiem oficjalny start miał miejsce 12 lutego 2012 r.

W wyzwaniu udział bierze 13 uczestniczek (jedna dołączyła niedawno), do tej pory recenzje umieszczało 9 osób.
Najwięcej recenzji (12) zamieściłam ja sama, aczkolwiek część z nich to były recenzje z przeczytanych dużo wcześniej książek (recenzje z mojego bloga, trochę rozszerzone). Kolejne miejsca na podium to Negresca (6 recenzji) i Ktrya (5 recenzji). A dalej mamy Karto_flaną i Moleslaw z 4 recenzjami, po3 recenzje napisały: Ania/Goldenrose i Miss Jacobs, a po 1 - Magdalenardo (która dołączyła przedostatnio :)) i Edith.
Bardzo Wam wszystkim dziękuję i proszę o więcej!

A teraz jeśli chodzi o same recenzje - napisałyśmy ich w sumie 38. Najpoczytniejszym u nas autorem jest Aleksandra Seghi (5 recenzji), a to dzięki temu wsparciu wydawnictwa Świat Książki, za które dziękujemy :) Inni popularni autorzy to np. Marlena de Blasi czy Frances Mayes, a także Hanna Szymanderska, Krzysztof Mazurek, a nawet Joanna Chmielewska


Jeśli chodzi o statystyki, to całego bloga wyświetlono ok. 7 tys. razy. Trzy strony, z których mamy najwięcej wejść to blog mój (ok. 200 wejść), blog Miss Jacobs (ok. 80 wejść) i forum gazety.pl (ok. 60 wejść)

Trzy najpopularniejsze recenzje (w pierwszej piątce najpopularniejszych postów są jeszcze Zasady wyzwania i Lista lektur) to:
1. Przepisy Tatiany Paullina Simons- autor Maniaczytania - 409 wyświetleń
2. Słodkie życie w Paryżu David Lebovitz - autor Negresca - 134 wyświetlenia
3. Dania z anegdotą Hanna Szymanderska- autor Maniaczytania - 104 wyświetlenia


Dziękuję Wam pięknie za ten rok! I mam nadzieję i apetyt na więcej! :)

2 komentarze:

  1. Moje gratulacje :) Ciekawa inicjatywa, więc życzę powodzenia w kolejnym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduje sie! I bede dalej pisac :)

    OdpowiedzUsuń